BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 28 November 2010

Sukan Ria dan Majlis Penutup Sekolah

Assalamualaikum.

Pada 27hb November yang lalu, sekolah telah mengadakan Mini Sukan Ria bagi Murid-murid, Ibu bapa dan Penjaga serta Guru-guru dan Kakitangan. Sukan bermula pada jam 8:30 pagi dengan senaman ringan yang diketuai oleh Cikgu Muhd. Faizul Azman Ketua Ko-Kurikulum.

Pada hari tersebut juga, telahpun diselajurkan Majlis Menandatangani Rekod Kemajuan Murid-murid dari Pra Sekolah hingga Tahun 6.

Ibu bapa turut sama hadir bagi memeriahkan lagi Mini Sukan Ria pada pagi tersebut.

Pada 29hb November, sekolah telahpun mengadakan Majlis Penutup Sekolah yang diselajurkan dengan Majlis Graduasi bagi murid-murid Pra Sekolah dan Tahun 6 serta Penyampaian hadiah murid cemerlang bagi tahun 2010. Hadir sebagai Tetamu Kehormat pada Majlis tersebut ialah Cikgu Yahya Penyelia Kanan Daerah Tutong.

Antara aturcara majlis tersebut ialah, persembahan murid-murid dari rendah bawah hingga rendah atas. Guru-guru juga tidak melepaskan peluang untuk membuat persembahan pakaian antarabangsa. Kemuncak majlis tersebut ialah Penyampaian Hadiah Murid Cemerlang bagi Tahun 2010 dan seterusnya Majlis Graduasi Pra Sekolah dan Tahun 6.

Alhamdulilah, kedua-dua Majlis dapat dijalankan dengan jayanya. Tahniah dan terima kasih diucapkan kepada semua Ahli Jawatankuasa Majlis, PIBG Sekolah dan para ibu bapa serta penjaga murid.

*Gambar-gambar bagi kedua-dua Majlis akan dimasukkan kemudian.
Sekian Terima kasih